اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاستهای سازمان ملل

سفر بان کی مون دبیرکل سازمان ملل به لبنان با مخالفت آوارگان فلسطینی همراه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛ "بان کی مون،" دبیرکل سازمان ملل، در دومین روز از حضور خود در لبنان، در میان تدابیر شدید امنیتی به شمال این کشور سفر کرد. این دیدار از اردوگاه نهرالبارد آغاز شد. وی در این اردوگاه از اوضاع آوارگان فلسطینی و روند بازسازی این اردوگاه آگاهی یافت. 

بان کی مون همچنین دو یادداشت جداگانه را از "اشرف دبّور،" سفیر فلسطین در لبنان، دریافت کرد که یکی از آنها به دست سران فلسطینی و دیگری توسط کمیته پیگیری بازسازی نهرالبارد امضا شده بود. 

دبیرکل سازمان ملل گفت: سازمان ملل 45 درصد از نیاز مالی لبنان را برای بازسازی اردوگاه نهرالبارد تامین می کند و من از جامعه جهانی می خواهم مابقی کمک مورد نیاز را تامین کنند. این میزان در حدود 200 میلیون دلار آمریکایی است تا آوارگان فلسطینی بتوانند به این اردوگاه بازگردند.

المنار در ادامه گزارش داد: دومین ایستگاه مورد بازدید بان کی مون منطقه القِبّه در طرابلس بود. وی در آنجا یک مرکز امور اجتماعی را افتتاح کرد و پس از آن به بندر طرابلس رفت.

دیدار بان کی مون از شمال لبنان با اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست نهادهای وابسته به سازمان ملل از جمله آنروا در قبال آنها همراه بود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
سازمان ملل کیلویی چنده؟؟؟؟
آخرین اخبار