شیراز؛

کیف زنی با لباس زنانه

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک سارق كیف زن كه با لباس زنانه اقدام به سرقت از كیف بانوان می كرد ، خبر داد .

کیف زنی با لباس زنانه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد کیف زنی از بانوان در مكان های پر تردد شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از دوربین های مدار بسته ماموران موفق شدند سارق را به نام "ع – ش" شناسایی کنند.  

سرهنگ سیروس حیدری بیان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد، متهم به تازگی به اتهام حمل موادمخدر دستگیر و زندان شده است. 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار كرد: با هماهنگی مقام قضائی متهم از زندان به پلیس آگاهی منتقل شد و در بررسی سوابق کیفری وی، مشخص شد، متهم دارای چندین فقره سابقه کیفری است. 

سرهنگ حیدری ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از این سارق كه با پوشیدن لباس زنانه و گریم صورت در مکان های پرتردد اقدام به سرقت محتویات کیف بانوان می كرد، 22 فقره سرقت كشف شد. 

وی با بیان اینكه در بازرسی از منزل متهم، تعدادی از مدارک و عابر بانک های مسروقه و۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد، خاطرنشان كرد: متهم مقادیری از طلاجات مسروقه را به یك طلا فروشی فروخته بود كه در این رابطه مالخر دستگیر و  ۳ حلقه انگشتر و ۲ رشته دستبند كه سارق به وی فروخته بود، كشف و به مالباخته تحویل داده شد. 

انتهای پیام/ن

برچسب ها: کیف زنی ، لباس ، زنانه ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.