آبادان؛

برپایی سیاه چادرهای صنایع دستی در دزفول

مسافران نوروزی از برپایی سیاه چادرهای صنایع دستی در دزفول استقبال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: در بسیاری از مناطق این شهرستان، سیاه چادرهای عشایری به همراه ارائه صنایع دستی برپا شده که با استقبال بی نظیر گردشگران و مسافران مواجه شده است.

یعقوب زلقی افزود: در طی چند روز گذشته گردشگران خارجي زیادی از کشورهای تاجیکستان، آلمان و سوئیس از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان دزفول دیدن کردند.

وی گفت: مناطق دیدنی و کوهستانی بخش شهیون دزفول، آثار باستانی از جمله پل باستانی، آسیاب های آبی، رودخانه دز، محوطه سایت جندی شاپور دزفول و بوستان ساحلی علی کله، بازار تاریخی و خانه های تاریخی شهرستان از جمله مکان هایی هستند که هرکدام از این گروه های گردشگری خارجی در طول سفر خود به دزفول از آنها دیدن کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول افزود: یک نمایشگاه صنایع دستی در مجتمع تجاری مادر برپا شده که صنایع دستی دزفول در یک طبقه از این مجتمع تجاری در معرض دید قرار گرفته و علاقمندان می توانند تا پایان تعطیلات نوروز از این صنایع دستی بازدید کنند.

زلقي گفت: ستاد نوروزی شهرستان دزفول با توزیع جزوه، نصب بنر و تابلو نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان دزفول به مسافران نوروزی اقدام کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.