اصفهان؛

كاهش 13درصدی ماموريت های تصادفی جرحي اورژانس در شهرستان های كاشان و آران و بيدگل

رییس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي كاشان، از كاهش 13درصدي ماموريت هاي تصادفي جرحي اورژانس در شهرستان هاي كاشان و آران و بيدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سيّد محمّد حسين مكّي گفت: از آغاز طرح نوروزي 95 از 25اسفند تا  6  نوروز در مجموع شهرستان هاي تحت پوشش این دانشگاه در راه هاي مواصلاتي، 30 مورد تصادف جراحي رخ داد.
وی، با اشاره به اینکه همكاران سختكوش فوريت هاي پزشكي در این مدت به 50 نفر مصدوم در جاده ها رسيدگي کردند، افزود: همچنین در خيابان هاي شهري كاشان و آران و بيدگل، 171 مورد تصادف همراه با جراحت رخ داده كه پرسنل اورژانس به 255 نفر رسيدگي نمودند.
دکتر مکی، به كاهش سه و نیم درصدي تعداد مصدومين در مجموع تصادفات شهري و جاده اي،  نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در اين مدت سه نفر از هموطنان عزيز در صحنه تصادفات جاده اي، به علت شدت حادثه در همان لحظات اوليه فوت نمودند درحاليكه در سال گذشته در همين زمان مورد فوتي در صحنه تصادف مشاهده نشده بود.
رئيس اورژانس کاشان ادامه داد: در اين مدت هيچگونه موردي از مسوميت با گاز مونوكسيد كربن مشاهده نشد در حالي كه در سال گذشته در اين مدت 27 نفر با گاز CO مسموم شده  بودند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.