مقیمی در جمع خبرنگاران:

علت ابطال آرای "مینو خالقی" به وی اعلام شده است

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: علت ابطال آرای مینو خالقی منتخب سوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه اصفهان به خود داوطلب اعلام شده است.

*علت ابطال آرای
به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات کل کشور در حاشیه مراسم ترحیم مادر همسر رئیس جمهور در جمع خبرنگاران درباره ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به فرمانداران و استانداران اظهار داشت: ما در سال جدید و در اولین جلسه‌ای که در استانداران و فرمانداران با حضور وزیر کشور داشتیم اولین توصیه‌ای به آنها کردیم این بود که سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را در مناطق تحت اختیار خود اجرایی کنند که وزیر کشور نیز بر تحقق این امر تاکید داشت.

رئیس ستاد انتخابات کل کشور درمورد انتخابات اصفهان ادامه داد: انتخابات در حوزه اصفهان انجام شد و ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان آرا آنجا را بررسی کردند و پس از آن شورای نگهبان در مورد انتخابات اصفهان نظراتی را ارائه کرد و وزارت کشور هم مسئله اصفهان را مورد بررسی قرار داد و ان شا الله نظر خود را به زودی اعلام خواهد کرد اما نظر ما با نظر شورای نگهبان متفاوت است.

معاون سیاسی وزیر کشور در مورد بررسی صلاحیت صندوق اخذ رای افزود: شورای نگهبان از صندوق اخذ رای تا کنون 222 حوزه را بررسی کرده و صلاحیت آنها را اعلام کرده و تنها 5 صندوق باقیمانده که در حال بررسی است و در مراحل پایانی می‌باشد.

مقیمی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: از 5 صندوق اخذ رای باقیمانده شورای نگهبان 5 صندوق را بررسی کرده و نتایج آن را به زودی اعلام خواهد کرد و یک صندوق باقی می‌ماند که آن نیز در مرحله بازشماری ارا است شورای نگهبان در حال حاضر در حال بررسی شکایات کاندیدها هستند و با توجه به سرعت بررسی‌ها این مسئله لطمه‌ای به زمان برگزاری دوره دوم نخواهد زد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
خواهشا تیتر های اخبارتان با متن هماهنگ باشد . این اشتباهی که انجام میدهید خواننده متن را دلسرد میکند و باعث میشود مخاطبین از سایت های دیگر برای دسترسی به اخبار استفاده کنند
آخرین اخبار