پذیرایی از زائران با اقلام غذایی متبرک حرم مطهر رضوی

مدیر امور رفاه و زائران آستان قدس رضوی گفت: تا پایان روز13 فروردین ماه امسال زائران حضرت رضا (ع) در چهار ایستگاه در مبادی ورودی مشهد با غذا واقلام خوراکی متبرک حرم مطهر رضوی پذیرایی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،حمید حبیب پور افزود: در این ایستگاهها از ساعت پنج و نیم بامداد تا 9 صبح هر روز وعده صبحانه به تعداد 40 هزار پرس واز ساعت 11 و 30 دقیقه در دو ایستگاه آستان قدس رضوی مستقر در جاده نیشابور و جاده قوچان وعده نهار متبرک به تعداد روزانه 10 هزار پرس بین زائران توزیع می شود.

وی گفت: در هر ایستگاه 25 تا 30 خادم بارگاه منور رضوی به صورت ثابت مشغول خدمات رسانی به زائران هستند.

مدیر امور رفاه و زائران آستان قدس رضوی افزود: علاوه بر آن هر شب در چهار ایستگاه استقبال از زائرین آستان قدس رضوی، کمپ غدیر شهرداری و نمایشگاه بین المللی مشهد وعده متبرک شام به تعداد شش هزار پرس بین زائران توزیع می شود.

حبیب پور گفت: با همکاری سپاه پاسداران، چند محل اسکان رایگان برای زائران در مجتمع فرهنگی آیه ها، حسینیه امام خمینی (ره) در چهار راه نخریسی و سالن شهدای غزه در انتهای خیابان نخریسی در نظر گرفته شده است.

خدمات رسانی به زائران توسط خادمان بارگاه منور رضوی در ایستگاه ها، مبادی ورودی و محل های اسکان زائرین تا پایان روز 13 فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.