اصفهان؛

رشد 170 درصدی دانش‌آموزان کاشانی در کسب رتبه‌های برگزیده المپیادهای علمی

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: 15 درصد از مجموع 395 برگزیده المپیادهای علمی در استان اصفهان با رشد 170 درصدی سهم دانش‌آموزان کاشان بود.

حمیدرضا کوچکی راوندی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کسب این افتخارات دانش‌آموزان کاشانی در سال گذشته به برکت همدلی و همزبانی فرهنگیان بود.

وی، موفقیت در کسب رتبه‌های اول و دوم دانشگاه فنی و حرفه ای به همراه 11 رتبه دو رقمی در این آزمون توسط دانش‌آموزان کاشان را یادآورشد و افزود: کسب رتبه اول گرایش زبان خارجه در آزمون سراسری مراکز آموزش عالی و 24 رتبه دو رقمی در این آزمون از دیگر افتخارات دانش‌آموزان این شهرستان در سال گذشته‌است.

به‌گفته‌‎وی، برگزاری پنج هزار ساعت کلاس برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با حضور 250 دبیر، کسب رتبه سوم آزمون پیشرفت تحصیلی دانش آموزان استان اصفهان در رشته علوم تجربی و انتخاب چهار دبیرستان به عنوان مدرسه برتر استان اصفهان از دیگر موفقیتهای افتخارآمیز آموزش و پرورش شهرستان کاشان در سال 94 است.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های توانمندسازی و ارتقای صلاحیت علمی و حرفه ای مدیران، برگزاری 10 جلسه کمیته ارتقای تحصیلی و کسب رتبه دوم طرح همیار معلم از دیگر افتخارات موفاست آموزش و پرورش کاشاندر سال همدلی و همزبانی است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.