گیلان؛

زیر بار ترافیک رفتن 4 کنار گذر جدید و یک پل در ایام نوروز

4 کنارگذر جدید و یک پل در جاده های پرتردد گیلان زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار در بازديد از كنارگذر لنگرود گفت : به منظور سهولت در تردد مسافران در ایام نوروز 4 کنارگذر جدید و یک پل در جاده های پر آمد و شد  گیلان زیر بار ترافیک رفت .
محمدعلی نجفی با بیان اینکه بيش از 24 كيلومتر مسير ارتباطی استان در جاده های مواصلاتی پر تردد گیلان در ايام نوروز بازگشایی شده است، افزود: بخشی  از  كنار گذر انزلی  به طول 8 كيلومتر، باقيمانده آزاد راه رشت – قزوین به طول 3.6 كيلومتر، کنارگذر لنگرود به طول 10 کیلومتر، 2 كيلومتر  کنارگذر در خطبه سرای تالش و پل دوم ولايت در انزلی به طول 500 متر طرح هایی هستند که در تعطیلات زیر بار ترافیک رفتند .
وی تسهيل در ترافيک عبوری، صرفه جويی در مصرف سوخت، كاهش تصادفات و ارتقای ايمنی مسير و رونق گردشگری را از جمله مزايای اجرای اين طرح ها دانست و تصریح کرد : برای اجرای این طرح ها تا کنون 210 ميليارد تومان هزينه شده است.
استاندار همچنین به ساخت کنار گذر لنگرود اشاره کرد و گفت : برای بهره برداری از یک باند اين كنار گذر كه به طول 10 كيلومتر می باشد بيش از 35 ميليارد تومان هزينه شده است.


انتهای پیام/ع
برچسب ها: گیلان ، کنارگذر ، پل ، جاده ، پرتردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.