تشابه اسمی برای یک اثر نمایشی حاشیه ساز شد

تشابه اسمی نمایش «لیلی نام تمام دختران ایران زمین است» با یک اثر ادبی باعث شد بخشی از از درآمد نمایش را به نویسنده کتاب بدهیم.

تشابه اسمی یک اثر نمایشی حاشیه ساز شدامیر مهندسیان کارگردان نمایش "لیلی نام تمام دختران ایران زمین است " در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره حاشیه پیش آمده و تشابه اسمی این نمایش با یک اثر ادبی گفت :چند وقتی است که متوجه تشابه عنوان نمایشمان با یک اثر ادبی شدیم تا جایی که نویسنده کتاب لیلی نام تمام دختران ایران زمین است با من تماس گرفته که چرا عنوان اثر نمایشی خود را از نام کتاب من برداشتید و این در حالی است که من تا قبل از این ماجرا این کتاب را ندیده بودم .

وی ادامه داد: من به نویسنده کتاب پیشنهاد کردم چنانچه ناراضیست کار را متوقف کنم ولی ایشون ازمن خواستند که درصدی از فروش نمایش را به او بدهم و کتاب هایش را برای فروش در سالن اجرا بگذارم و با همه مشکلاتی که داریم پیشنهادش را پذیرفتم .

مهندسیان پور تصریح کرد :بعد از اینکه ماجرای تشابه اسمی این کتاب با نمایش ما پیش آمد من این کتاب را خریدم و خواندم و جالب است که بدانید محتوا و داستان این اثر ادبی هیچ گونه شباهتی به نمایش ما ندارد و تنها تشابه اسمی این همه حاشیه ساز شده است .

وی گفت : با همه ی این حواشی واقعا دانشجویان تئاتر در شرایط سختی نمایشی را روی صحنه میبرند و با وجود افزایش تماشاخانه های خصوصی اما همچنان مشکل مخاطب وجود دارد تا جایی که مخاطب اصلی نمایش های ما دانشجویان ،خانواده هایمان هستند .

گفتنی است کاوه ابراهیم، علیرضا جعفری، فردین شاه حسینی و هادی احمدی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و این اثر هر شب ساعت 18 :30 درتماشاخانه خصوصی باران به اجرا در می آید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار