پیروانی: وضعیت کی روش هفته آینده مشخص می شود

مدیر تیم ملی فوتبال ایران می گوید کار سخت ما تازه شروع شده و باید دست به دست هم بدهیم تا در مرحله بعدی هم موفق باشیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افشین پیروانی پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان، گفت: بازی خوبی مقابل عمان که رقیب اصلی ما بود، انجام دادیم و در هر دو نیمه بهتر بازی کردیم، البته آنها با 5 دفاع بازی می‌کردند که کم‌تر گل بخورند، اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم، البته کار سخت ما تازه شروع شده و باید دست به دست هم بدهیم تا در مرحله بعدی هم موفق باشیم.

وی درباره بهانه‌جویی عربستانی‌ها برای بازی در ایران و اینکه احتمال دارد ایران و عربستان در مرحله بعدی با هم روبه‌رو شوند، افزود: در ابتدا از مسئولان خواهش می‌کنم صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی را نصب کنند تا استادیوم پر شود. قطعا عربستان از بازی کردن در استادیوم آزادی ترس دارد و آنها دعا می‌کنند که با ایران هم‌گروه نشوند، اما اگر این اتفاق بیفتد، هر کجا که با آنها بازی کنیم، شکست‌شان خواهیم داد. آنها به دنبال بهانه هستند و مسائل سیاسی را قاطی فوتبال کرده‌اند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران، گفت: هفته آینده به همراه کی روش در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حاضر خواهیم شد. در این نشست کی روش درخواست های خود برای تیم ملی را مطرح خواهد کرد و ادامه همکاری او با تیم ملی به نتایج این نشست بر می گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
بیچاره کیروش هر درخواستی که داره،فقط و فقط برای پیشرفت تیم ملیه،،،،،،،بعضیا فکر میکنن کیروش به فکر جیبشه ولی واقعا کیروش از خیلیا نسبت به تیم ملی با غیرت تره
کیروش رو نگه دارین لطفا
آخرین اخبار