تبریز؛

باز بودن تمام راه های اصلی و فرعی استان آذربایجان شرقی

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی اذربایجان شرقی گفت:تمام راه های اصلی ، فرعی و روستایی استان باز است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسن زاده در عین حال بر رعایت احتیاط در رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ برای مسافرت های جاده ای تاکید کرد و گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان احتمال بارش مجدد برف در استان وجود دارد .

حسن زاده گفت: ۵۰ راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای استان برای خدمات دهی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و ۴۴ گروه امدادی و تعمیراتی نیز در طول راه های ارتباطی آذربایجان شرقی آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه چهار گروه راهداری از بخش خصوصی نیز در طرح نوروزی مشارکت دارند ، افزود: هشت دستگاه جرثقیل هم برای امداد رایگان در محورهای استان مستقر شده است.

وی اعلام کرد: شماره تلفن ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۲۰ مرکز مدیریت راه های استان به طور شبانه روزی و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۹۲۶ برای دریافت انتقادها و پیشنهادها به عنوان پل ارتباطی این اداره کل با مسافران در طول اجرای طرح نوروزی ۹۵ در نظر گرفته شده است .

حسن زاده گفت: طرح نوروزی راهداری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه سال گذشته در آذربایجان شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه دارد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.