نبود قرارداد در تئاتر بازیگران را بی تعهد کرده است

به دلیل نبود قرارداد مکتوب در تئاتر برخی بازیگران خودشان را متعهد نمیدانند .

پویان درزی بازیگر و کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شکل گیری نمایش «مرگ طبلیه که یه بند صداش بلنده » گفت:تدارک مقدمات اجرای این اثر از اردیبهشت ماه شروع شد اما  به دلیل فاصله نسبتا زیادی که میان بازبینی اثر و اجرا وجود داشت ومشغله بازیگران بخاطر بازی در سریال های نوروزی مجبور به تغییر گروه بازیگران شدم ودر حالی که زمان زیادی تا اجرا باقی نمانده بخاطر بی تعهدی، یکی از بازیگران گروه دوم این نمایش را تغییر دادم متاسفانه به دلیل نبود قرارداد مکتوب در تئاتر برخی بازیگران خودشان را متعهد نمیدانند اما میخواهم از گروه قبلی که زمان گذاشتند و زحمت بسیار کشیدند تشکر کنم .

وی درباره داستان نمایش بیان کرد: «مرگ طبلیه که یه بند صداش بلنده » روایتگر ماجرای مرگ مردی است  که هنوزخودش باور نکرده مرده و در این میان با زن و مردی که در قبرهای مجاورش به خاک سپرده شده اند مواجه میشود دراین اثر رفت و آمدی میان گذشته و حال وجود دارد تا ازدلایل و ماجرای قتل مرد پرده برداشته شود.  

درزی ادامه داد:فضای پایین قبراز مولفه های گروتسک پیروی میکند . بالای قبر که همسر مرد مرده حضور دارد کاملا رئال طراحی شده است درنورپردازی به استفاده از نور های دستی وآویزان از صحنه بسنده کردیم تا فضایی سرد را به مخاطب القا کنیم.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار