آشنایی با تیم‌های حاضر در یورو 2016

شاگردان اونیل به دنبال حماسه آفرینی در گروه مرگ

تیم ملی جمهوری ایرلند در صدد صعود از گروه مرگ این رقابت‌ها به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی جمهوری ایرلند با هدایت ماریش اونیل موفق شد با کسب 18 امتیاز در گروه دی رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 فرانسه در رده سوم قرار بگیرد و با پیروزی مقابل یاران ژکو در بوسنی راهی فرانسه شود.
 
 فدراسیون فوتبال این کشور در سال 1921 تاسیس شد و دو سال بعد به عضویت فیفا درآمد.
 
 نخستین بازی رسمی این کشور در 28 مه 1924 برگزار شد و در پایان ایرلندی‌ها موفق شدند با یک گل از سد بلغاری‌ها بگذرند.
 
 حال پس از گذشت 92 سال، پسران سبز قاره اروپا برای سومین بار به مسابقات جام ملت‌های این قاره صعود کردند و در صدد آن هستند تا بتوانند برای اولین بار راهی مرحله حذفی شدند.
 
 پسران سبز برای نخستین بار در یورو 1988 آلمان حضور داشتند و با کسب یک برد، یک تساوی و یک اسکلت در گروه بی چهار امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به لاله‌های نارنجی در رده سوم قرار گرفتند و از دور مسابقات حذف شدند.
 
 اما این پایان کار ایرلندی‌ها در یورو نبود و آن ها با هدایت جیوانی تراپ1اتونی ایتالیایی موفق شدند در سال 2012 به این مسابقات راه پیدا کنند.
 
 تیم ملی ایرلند در آن مسابقات نتایج ضعیف‌تری را نسبت  به دوره قبلی کسب کرد و با 3 شکست متوالی مقابل تیم‌های کرواسی، ایتالیا و اسپانیا از گردونه مسابقات حذف شد حال شاگردان اونیل موفق شدند بار دیگر به مسابقات جام ملت‌های اروپا راه پیدا کنند و باید دید آیا می‌توانند برای نخستین بار راهی مرحله بعدی شوند یا خیر؟
 
 ترکیب پسران سبز در کشور خروس‌ها به شرح زیر است:
 
 دروازه‌بان ( دارن راندولف)، مدافعان( جان اوشی، کولمن، کلارک و مارک ویلسون) هافبک‌ها( مک گیدی، گلن ویلن، مک کارتی و گیبسون) مهاجم‌ها ( رابی کین و شان لاگ برنامه بازی تیم ملی ایرلند در یورو:
 
 شاگردان اونیل ابتدا 13 ژوئن‌ در ورزشگاه استاد و فرانس به مصاف یاران ابراهیموویچ‌ می‌روند و پس از آن رودرو  بلژیک قرار می گیرند و در آخرین گامشان در مرحله  گروهی به مصاف لاجوردی پوشان می‌روند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار