ترابی: سال 94 سالی شیرین همراه با حسرت بود

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: هر چند در سال 1394 روزهای خوبی را پشت‌سر گذاشتم اما ناکامی تیم ملی امید از حضور در رقابت های المپیک باعث حسرت‌ ما شد.

مهدی ترابی، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد خود در سال 1394 بیان کرد: خوشبختانه در سال 1394 روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم، هر چند در اواخر این سال به دنبال حذف تیم ملی امید از رقابت‌های مقدماتی المپیک ریو 2016 در پایان دادن به طلسم 40 ساله این تیم ناکام ماندیم، اما در این سال نخستین بازی ملی خود را انجام دادم و نخستین گل ملی‌ام را برابر ازبکستان به ثمر رساندم.
 
وی افزود: همچنین موفقیت‌هایی که در عرصه ملی و بازی‌های باشگاهی سایپا برای من رقم خورد سبب شد این سال یکی از شیرین‌ترین سال‌های زندگی ام باشد.
 
هافبک جوان تیم سایپا اظهار داشت: امیدوارم در سال 1395 نیز از روزهای خوب تداوم یافته و به برنامه‌هایی که در زندگی شخصی و حرفه‌ای خودم دارم دست یابم.
 
ترابی درباره اینکه در نوروز 1395 باید در اردوهای تیم ملی شرکت کند، گفت: تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی مقابل عمان در نوروز 1395 به کار می‌گیریم و امیدوارم با برد مقابل این حریفان شادی را به مردم ایران هدیه کنیم.
 
وی در خصوص اهداف خود در سال 1395 بیان کرد: برای مردم ایران سلامتی و عاقبت‌ به خیری و برای خودم رسیدن به اهدافم را آرزو می‌کنم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار