اصفهان؛

دستگيری دو سارق داخل خودرو با 44 فقره سرقت در اصفهان

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از دستگيری دو سارق حرفه ای داخل خودرو توسط كارآگاهان اين پليس و كشف 44 فقره سرقت با اعترافات اين متهم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروی" رئيس پليس آگاهی استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پی اعلام شكايت هايی به پليس مبني بر سرقت داخل خودرو ،شناسايی سارق يا سارقان در دستور كار کارآگاهان پايگاه غرب پليس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ "خسروی" افزود: كارآگاهان تحقيقات گسترده ای را در اين زمينه آغاز كرده و با انجام يك سری اقدامات پليسی يكی از سارقان سابقه دار را در حالی كه قصد انجام سرقت از يك دستگاه خودروي سواري را داشت شناسايی و دستگير كردند.

اين مقام انتظامی از كشف 44 فقره سرقت با اعترافات اين سارق خبر داد و خاطر نشان كرد: سارق اعتياد شديدي به مواد مخدر داشته است که در تحقيقات صورت گرفته فردي كه با وي در سرقت ها همكاری مي كرد نيز شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

وی گفت : سارقان بيشتر خودروهای فاقد تجهيزات ايمنی و دزدگير بودند را در محل هاي کم تردد شناسايي و اقدام به سرقت كردند كه در اين زمينه شهروندان توصيه مي كنيم هنگام ترك خودرو خود دقت کنند که درها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير ،سوئيچ مخفي ،قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسائل تاخيري و بازدارنده مجهز نمايند. 



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.