واکنش شهرداری به خبر قطع شبانه درختان باغ دروس

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد باغ دروس توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: هیچ درختی در این پارک قطع نشده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،مجتبی عبدالهی، در خصوص سخنان اخیر یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر قطع شبانه درختان یک باغ 5 هزار متری در محله دروس، با بیان اینکه در روز گذشته (پنجشنبه ) از این باغ شخصا بازدید کرده‌ام، گفت: هیچ درختی در این باغ قطع یا حتی جابجا نشده است.
 
وی با بیان اینکه بررسی سوابق این ملک نشان می‌دهد که در اسفند ماه سال 82، کمیسیون باغات رای بر باغ بودن این ملک داده است، گفت: براساس قانون‌، مالک می‌تواند 30 درصد سطح اشغال باغ خود را مورد ساخت و ساز قرار دهد و مالک این ملک نیز در سال 94 ضمن اخذ پروانه شروع به تخریب خانه دو طبقه‌ای واقع در این باغ کرده است.
 
عبدالهی با بیان اینکه همه ساله در نوروز با هماهنگی پلیس هرگونه عملیات عمرانی حتی حفاری شرکت آب و فاضلاب‌، در راستای تسهیل تردد مردم تعطیل می‌شود، گفت: در این باغ نه تنها هیچ گودبرداری شبانه‌ای رخ نداده، بلکه از تاریخ 18 اسفند ماه 94 تا کنون مالک اقدام به تعطیل کردن عملیات عمرانی این ملک کرده است.
 
وی با بیان اینکه نه درختی در این باغ جابجا و نه قطع شده است‌، گفت: شهرداری تهران نسبت به فضای سبز و وضعیت باغات حساس است و متاسفانه بیان اخباری در این حوزه بدون بررسی کافی موجب ایجاد ذهنیت منفی در بین مردم می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا
انتهای پیام/
برچسب ها: قطع ، درخت ، باغ دروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.