آبادان؛

خاری در چشم دشمنان

راهیان نور خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: راهیان نور حرکتی است که کشور را برای سال های آینده بیمه می کند و این خاری در چشم دشمنان است.

سید شریف حسینی افزود: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته، حرکت کاروان های راهیان نور به سمت مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان سال به سال با کمیت و کیفیت بالاتری انجام می شود.

وی گفت: امسال این حرکت از نظم و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و طبق گفته مسئولان راهیان نور کشور امسال هم شاهد افزایش تعداد زائران راهیان نور نسبت به سال قبل از آن بودیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه اغلب زائران راهیان نور را جوانان تشکیل می دهند و آنها با حضور در این کاروان ها و مناطق عملیاتی به خوبی با اندیشه ها، آرمان ها و تفکرات رزمندگان اسلام که بر گرفته از دستورات الهی امام خمینی(ره) است آشنا می شوند.

حسینی گفت:جوانان و نوجوانان امروزی، روزهای دفاع مقدس را به یاد نمی آورند و دانسته هایشان برگرفته از مطالب کتاب و اینترنت و همچنین فیلم های دفاع مقدس است اما راهیان نور این فرصت را به آنها می دهد تا با حضور در مناطقی که روزگاری در اشغال دشمن بوده است، حس و حال رزمندگان و شهدا را بیشتر درک کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، راهیان نور ، خار ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.