افزايش تورهای ورودی به استان خراسان رضوی تقويت می شود

رئيس كميته خدمات مسافرتی ستاد اجرايی خدمات سفر استان خراسان رضوی از افزايش تورهاي ورودی و كاهش تورهاي خارجی به اين استان خبر داد و گفت: تقويت افزايش تورهاي ورودی به استان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعيد ولي زاده افزود: در تعطيلات نوروز امسال با توجه به اقدامات و برنامه ريزي هاي صورت گرفته شاهد افزايش تورهاي ورودي و نيز كاهش تورهاي خارجي از استان خراسان رضوي به مقصد كشورهاي مختلف بوديم.

وي با بيان اينكه در خصوص كاهش تورهاي خارجي ازاستان خراسان رضوي به مقصد كشورهاي مختلف از مدت ها پيش برنامه ريزي ها شروع شده است گفت: در تعطيلات نوروز امسال شاهد كاهش 18 دردصدي تورهاي خارجي از استان به مقصد كشورهاي مختلف بوديم.

رئيس كميته خدمات مسافرتي ستاد اجرايي خدمات سفر استان خراسان رضوي افزود: علاوه بر وجود بارگاه ملكوتي حضرت امام رضا (ع) و نيز جاذبه هاي فرهنگي، تاريخي و گردشگري خراسان رضوي برگزاري جشنواره هاي مختلف، اجراي برنامه هاي فرهنگي – هنري و نيز برپايي نمايشگاه هاي گوناگون باعث شده است تا نوروز امسال شاهد افزايش تورهاي ورودي به استان باشيم.

ولي زاده با بیان اینکه با همكاري و هماهنگي با مراجع قضايي برخوردها با متخلفين و واحدهاي غير مجاز شدت يافته است گفت :نظارت بر فعاليت دفاتر خدمات مسافرتي و رفع مشكلات آنان، نظارت بر كميت و كيفيت خدمات تخصصي گردشگري اعم از تورهاي استانگردي، بيمه مسافران، نرخ خدمات از ديگر فعاليت هاي اين كميته در تعطيلات نوروز 95 بود.

وی خاطر نشان كرد: مسافران نوروزي مي توانند براي دريافت بليط برگشت خود علاوه بر مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتي مجاز در استان به راه آهن، پايانه مسافر بري و فرودگاه مراجعه كنند و يا از طريق اينترنت نسبت به دريافت بليط بازگشت خود اقدام كنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.