آبادان؛

افتتاح دو پارکینگ خودرویی در آبادان

نوروز امسال در آبادان کمبود پارکینگ نداشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهردار آبادان گفت: خوشبختانه تعطیلات نوروز امسال هیچ کمبودی در زمینه پارک خودروهای مسافران و مهمانان مشاهده نشد.

محمود رضا شیرازی افزود: تمامی کارکنان شهرداری و سازمانهای تابعه تلاش خود را برای فراهم سازی فضایی مناسب، دلپذیر و مطلوب برای مسافران و گردشگران نوروزی به کار گرفتند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به انجام گفتگوهای رو در رو با مسافران در خصوص خدمات ارائه شده شهرداری و ابراز خرسندی از اعلام رضایت مسافران از خدمات سفر ارائه شده، گفت: البته نواقصی در کار بود که به طور قطع پیگیری و رفع شد.

شهردار آبادان افزود: در نوروز امسال ۳۰ درصد افزایش تناژ زباله را داشتیم که با به کارگیری اصولی و منظم نیروهای شهرداری، زباله ها به موقع جمع آوری شد.

شيرازی با اشاره به استقبال چشمگیر از راه اندازی اينترنت پرسرعت رايگان در سطح پارکها گفت: به منظور ارائه خدمات الكترونيک، اینترنت رايگان نوروزی در محل کمپ ها و پارک های معلم، گلها، شهید منتظری و شهرداری توسط سازمان فاوا شهرداری راه اندازی شد که با استقبال چشمگیر مسافران مواجه شد.

وی به فعال سازی این سامانه از ابتدای نوروز تا پایان تعطیلات با اشاره كرد و افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر از خدمات اینترنتی رایگان در طول نوروز استفاده کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، پارکینگ ، مسافر ، کمبود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.