«دراکولا» اصلاحیه‌ای ندارد/ «سردبیر» به مهناز افشار رسید

علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما از آخرین وضعیت اثر سینمایی رضا عطاران و فیلم سینمایی «سردبیر» گفت.

علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «دراکولا» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم در نوبت بازبینی جهت دریافت پروانه نمایش است و بزودی پروانه نمایش آن صادر خواهد شد.

وی در مورد اصلاحیه‌های احتمالی وارد به فیلم عنوان کرد: فکر نمی‌کنم اصلاحیه‌ای به فیلم وارد شود و پروانه نمایش را خواهیم گرفت.

این تهیه‌کننده درباره زمان اکران «دراکولا» اظهار داشت: هنوز به این قضیه فکر نکردیم و عجله‌ای نداریم، باید ببینیم اکران نوروزی به چه سرانجامی می‌رسد و بعد از آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: در اکران «دراکولا» و هر فیلم دیگری نباید عجول باشیم؛ چون اگر قرار باشد مانند فیلم‌های «خشم و هیاهو» و «کفشهایم کو؟» که در جشنواره فیلم فجر مورد استقبال قرار گرفتند اما زمان عید با چند فیلم پرفروش‌تر دیگری مواجه شدند، به فروش و استقبال خوبی نمی‌رسیم.

سرتیپی در خصوص رکوردشکنی احتمالی «دراکولا» در اکران بیان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد اما جدا از هرچیز در سال جاری فیلم‌هایی داریم که قطعا رکورد فیلم‌های نوروز را خواهند شکست.

«سردبیر» به مهناز افشار رسید
این تهیه‌کننده سینما  همچنین در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «سردبیر» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیشرفت کار، اردیبهشت فیلمبرداری این اثر را آغاز می‌کنیم.

وی در مورد بازیگران این فیلم اظهار داشت: با تعدادی از بازیگران حرفه‌ای وارد مذاکره شدیم که در خبرهای بعدی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد اما یکی از آن‌ها مهناز افشار است که درتلاش هستیم به تفاهم برسیم و احتمالا این اتفاق رخ خواهد داد.

گفتنی است؛ «سردبیر» به نویسندگی مشترک ناهید دیدار و یوسف صمدزاده، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی مجید جوزانی است.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار