دروغ آوریل گوگل این مرد را از کار بیکار کرد

گوگل برای اول آوریل گزینه‌ای به جی‌میل اضافه کرده‌بود که باعث شد افرادی شغل‌شان را از دست بدهند.

دروغ آوریل این مرد را از کار بیکار کردبه گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، همۀ ما در مورد دروغ آوریل شنیده‌ایم که در روز اول آوریل افراد با هم شوخی می‌کنند و حتی ممکن است در بحث‌ها جدی‌شان دروغی بگویند و بعدا منکر آن شوند وبگویند دروغ آوریل بوده‌ است.

اما همیشه شوخی‌هایی که با افراد میشود جالب نیست. برای مثال کاری که گوگل انجام داد باعث ایجاد مشکلاتی شد که دیگر قابل درست شدن نیستند.

گوگل در ابتکارش برای دروغ اول آوریل دکمه‌ای در جی‌میل اضافه کرد. آن دکمه بجای دکمه‌های دریافت و فرستادن قرار گرفت که با کلیک بر روی آن برای هر فردی که در گفتگو حضور داشت یک فایل GIF می فرستاد که عکس مینیون‌ها روی آن بود.

بزرگترین مشکل گوگل این بود که تصور می‌کردند این کار برای همه جالب است. پس از آن شما دیگر پاسخی دریافت نمی‌کردید و پیغام همیشگی در inbox تان را دریافت نمی‌کردید. این به این معنی بود که اگر پیامی را از این طریق می‌فرستادید، برای مدت طولانی آن فرد نمی‌توانست ایمیل شما را ببیند.

این مسئله باعث شد حداقل یک نفر شغلش را از دست دهد. او قرار بود تا یک موعد مشخص متنی را برای رئیسش بنویسد و ارسال کند اما چون او از این دکمه برای فرستادن استفاده کرد، آن متن به دست رئیسش نرسید و با جای آن یک فایل GIF با عکس مینیون‌ها برای رئیسش فرستاده شد که او اینچنین شغلش را از دست داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار