برانکو: کاری به نتایج حریفان نداریم/ عالیشاه غایب بازی با ملوان است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز گفت: ما به نتایج رقبا کاری نداریم و هدف خودمان را دنبال می‌کنیم.

برانکو: کاری به نتایج حریفان نداریم/ عالیشاه غایب بازی با ملوان است

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر بازی باید پیروز شویم تا به جایگاه خوبی در جدول رده بندی برسیم.

وی درباره وضعیت مصدومیت امید عالیشاه گفت: مصدومیت این بازیکن جدی است و رباط داخلی وی آسیب دیده که با این وضعیت تیم را مقابل ملوان همراهی کند.

برانکو درباره درصد شانس عالیشاه برای رسیدن به بازی دربی گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم چرا که پزشک تیم باید تشخیص دهد که این بازیکن قادر به همراهی تیم مقابل استقلال است یا به این بازی نمی‌رسد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مهدی طارمی بیان کرد: طارمی به علت آسیب دیدگی در عضله دوقلوی پا نتوانست همراه تیم تمرین کند. وی و سایر بازیکنان با تعطیلی تمرین فردا استراحت می‌کنند. این احتمال وجود دارد که طارمی مقابل ملوان بازی نکند.

وی درباره محرومیت  سوشا مکانی و علی علیپور بیان کرد: موقعی که چند بازیکن را به اجبار در اختیار ندارم به ناچار باید روی دیگر بازیکنان حساب باز کنم. خوشحالم که محسن بنگر و فرشاد احمدزاده می‌توانند مقابل ملوان تیم را همراهی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در هر بازی باید پیروز شویم تا به جایگاه خوبی برسیم.همچنین به نتایج حریفان کاری نداریم و هدف خودمان را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، تیم ، برانکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار