اصفهان؛

آذری: بازی مقابل بنیادکار کلید صعود ذوب آهن است

بازی با بنیادکار بازی مهمی است و امیدوارم با حمایت تماشاگران بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

سعید آذری مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره شکست تیم فوتبال ذوب آهن در مقابل گسترش فولاد در لیگ برتر،شرایط این تیم را برای مصاف با بنیادکار خوب عنوان کرد و گفت: با پیروزی مقابل بنیادکار راه صعودمان را هموار می کنیم.

آذری در مورد پیشنهاد لسترسیتی صدر نشین لیگ جزیره به رضا شکاری گفت:این خبر کذب است و هیچ نامه ایی از باشگاه لستر برای جذب شکاری به دست ما نرسیده است.

وی اضافه کرد:اگر شکاری مصاحبه ایی در رابطه با صحت داشتن پیشنهاد این تیم انگلیسی انجام داده باشد،باشگاه ذوب آهن قطعا با او برخورد خواهد کرد.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر در لیگ برتر و جلسه اش با گل محمدی در همین رابطه اظهار داشت:ما با یحیی جلسات هفتگی برگزار می کنیم و نه تنهاهیچ اخطاری از سوی ما به او داده نشده است بلکه ما از کار وی و کادرفنی تیم راضی هستیم.

آذری در پایان در خصوص اینکه کدام کشور میزبان بازی رفت و برگشت ذوب آهن-النصر خواهد بود، بیان داشت:کشور عمان میزبان بازی رفت و کشور امارات میزبان بازی برگشت ما با نماینده عربستان خواهد بود.

لازم به ذکر است دیدار دو تیم ذوب آهن - بنیادکار ازبکستان ساعت 20 فردا در ورزشگاه فولادشهربرگزار خواهد شد .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.