خوشحالی مظلومی و غیبت کریمی در تمرین امروز آبی پوشان

آبی پوشان پایتخت عصر امروز یک جلسه تمرین را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آبی پوشان پایتخت پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان عصر امروزانجام یک جلسه تمرینی را در دستور کار خود قرار دادند.
 
این تمرین که قرار بود از ساعت 17 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شود با  نیم ساعت تاخیر انجام شد و آبی پوشان از ساعت 17:30 تمرینات خود را آغاز کردند.
 
پرویز مظلومی پس از خروج از رختکن دقایقی با خبرنگاران به شوخی پرداخت.به طور کلی وی در تمرین امروز چهره ای شاداب داشت.
 
نصرالله عبداللهی دستیار ویژه نیز در تمرین امروز استقلال حضور داشت و دقایقی با سرمربی این تیم صحبت کرد.
 
محسن کریمی به دلیل آسیب دیدگی  در تمرین امروز غایب بود و عادل شیحی نیز به دلیل درد از ناحیه پا با صلاحدید مظلومی به ریکاوری پرداخت.
 
بازیکنانی که روز گذشته مقابل استقلال خوزستان در ترکیب 11 نفره حضور داشتند پس از چند دقیقه دویدن دور زمین  و ریکاوری به استخر رفتند.سایر بازیکنان نیز زیر نظر مربیان استقلال تمرینات تاکتیکی انجام دادند.
 
جابر انصاری پس از چند روز غیبت در تمرین اسقلال حضور یافت و زیر نظر علی اصغر قربانعلی پور مربی بدنساز این به انجام حرکات استقامتی پرداخت.
 
پرویز مظلومی دقایقی با بهنام برزای و خسرو حیدری صحبت کرد.
 
امین حاج محمدی در تمرین امروز تنها به دویدن دور زمین پرداخت.آرش برهانی نیز پس از خط خوردن از لیست استقلال خوزستان در تمرین امروز حضور یافت و در خصوص این بازی با هم تیمی هایش گفت و گو کرد.
 
حسین تراب پور مربی دروازه بان های استقلال دقایقی با رحمتی و طالب لو صحبت کرد.
 
تمرین فردای آبی پوشان با صلاحدید کادر فنی این تیم تعطیل است و بازیکنان استقلال روز چهارشنبه در 2 نوبت صبح و عصر تمرین می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار