کرمان؛

مرمت مقبره خواجه اتابک در برنامه شهرداری کرمان

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان از مرمت مقبره خواجه اتابک و خانه تاریخی لطفی در دستور کارشهرداری خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان بنابه اعلام شهرداری کرمان، محمدرضا عسکری با اشاره به اجراي كف سازي كوچه‌هاي اطراف بازار بزرگ، از عمليات آماده سازي جهت مرمت مقبره خواجه اتابك و خانه تاريخي لطفي خبر داد.

وی با اشاره به بازگشايي محور گلبازخان با همكاري شهرداري منطقه يك، گفت: رايزني جهت تملك 2 پلاك در ضلع شمالي مقبره خواجه اتابك نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان با تاکید بر پيگيري در خصوص سرمايه گذاري و اجراي پاركينگ صفه عزاخانه با مشاركت بخش خصوصي، تصریح کرد: عملیات احداث سرويس هاي بهداشتي خيابان شهيد تجلي و تكميل مجموعه باشگاه ورزشي شهرداري اجرا شده است.
 

عسکری از آغاز عمليات اجرايي ساخت مدرسه شهرداري در داخل مجموعه ورزشي شهداي شهرداري خبر داد و افزود: 8 باب منزل از اداره کل ميراث فرهنگي تحویل سازمان شده و با سرمايه گذاران بخش خصوصي به منظور مرمت، بازسازي و احياء آنها رایزنی شده است.

وی با اشاره به اجراي عمليات ديوارچيني خيابان مقابل ايستگاه آتش نشاني (با سنگ قلوه) واقع در پارك پرديسان قائم، تصریح کرد: ساخت و تكميل 2 باب مغازه در خيابان شهيد باهنر بين كوچه‌هاي شماره 12 و 14 از باقيمانده‌هاي املاك مستهلك شده سازمان جهت رونق دادن به فضاي كسب و كار خيابان از دیگر اقدامات سازمان در ایام نوروز بوده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان با اشاره به آغاز عمليات طرح نماسازي املاك واقع در خيابان مادر، خاطرنشان کرد: عمليات كف سازي معابر بافت كهن شهر نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار