مدیرعامل استقلال شایعه جدایی اش را تكذیب كرد/ دفاع تمام قد افشارزاده از كادر فنی آبی ها

مدیر عامل آبی پوشان پایتخت، جدایی اش از این تیم را شایعه دانست و به شدت آن را تكذیب كرد.

  بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص صحبت هایی که درباره استعفایش از مدیرعاملی باشگاه استقلال به گوش می رسد، اظهار کرد: چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد بلکه من وظیفه دارم تا آخرین لحظه ای که برنامه هایم در مدیریت باشگاه استقلال مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است با تمام توان کارم را انجام دهم. من به باشگاه استقلال تعهد دارم، سعی کردم تمام مشکلاتی که وجود داشت را حل کرده و استقلال را در مسیر موفقیت قرار دهم.

وی ادامه داد: دست كم تا آخر فصل در استقلال می مانم  و سعی خواهم کرد امور باشگاه را به بهترین شکل انجام دهم، همان طور که تاکنون این گونه بوده است و تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار گرفته ام.

افشارزاده افزود: با توجه به تعهد اخلاقی و مدیریتی که به باشگاه استقلال و هواداران آن دارم صحبت از استعفای من بحثی بی مورد است، این موضوع جز به حاشیه بردن استقلال در شش هفته پایانی لیگ سودی ندارد.

وی درباره حمایت از پرویز مظلومی گفت:درست است که اختلاف دیدگاه در هر مجموعه ای وجود دارد اما تا روزی که در استقلال فعالیت می کنم وظیفه دارم از مظلومی و همچنین کادرفنی حمایت کنم، با قدرت پای اعضای تیمم ایستاده ام و تمام قد از آن ها حمایت خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص برنامه خود برای تیم های پایه این باشگاه اظهار کرد: پس از هماهنگی هایی که با شهردار منطقه 18 انجام شد در سریع ترین زمان کار تعویض چمن ورزشگاه امام رضا (ع) انجام می شود.برنامه گروهی بسیار ویژه ای را برای آکادمی باشگاه در نظر گرفته ایم و در تماس با کشورهای پیشرفته و صاحب سبک در فوتبال پایه از مربیان و عوامل اجرایی آن ها در زمینه تیم های پایه استفاده خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار