همدان؛

همدان میزبان دومین جشنواره استانی فیلم خرمشهر

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: دومین جشنواره استانی فیلم «خرمشهر» از یکم تا سوم خرداد در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار همدان میزبان دومین جشنواره استانی فیلم خرمشهرگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید حسین جعفری با تأکید بر برگزاری دومین جشنواره استانی «فیلم خرمشهر» در همدان اظهار کرد: این جشنواره در حوزه‌های مستند، فیلم کوتاه و فیلمنامه کوتاه داستانی در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره‌های هنری می‌توان استعدادهای مختلف را کشف کرد و توانایی هنری هنرمندان جوان مشخص می‌شود، افزود: دومین جشنواره استانی فیلم خرمشهر در سه بخش آزاد، دانشجویی و  ویژه برگزار خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره فیلم استانی «خرمشهر» خاطرنشان کرد: بخش ویژه این جشنواره با رویکرد سردار شهید حسین همدانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فیلمسازان باید نسخه اصلی هر فیلم باید بر روی DVD همراه با مشخصات صاحب اثر به دبیرخانه ارسال کنند، گفت: آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ٢٥ اردیبهشت ماه سال است.

جعفری با بیان اینکه دبیرخانه دومین جشنواره استانی فیلم خرمشهر در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان قرار دارد، اظهار کرد: دومین جشنواره استانی فیلم خرمشهر از یکم تا سوم خرداد ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

دبیر دومین جشنواره استانی فیلم خرمشهر ظرفیت‌های هنرمندان استان همدان در حوزه سینما را قابل توجه دانست و بیان کرد: استان همدان در حوزه سینما دارای هنرمندان سرشناس و حرفه‌ای است که می‌توان با استفاده از این هنرمندان زمینه رشد سینماگران جوان همدان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه اسامی داوران دومین جشنواره استانی فیلم خرمشهر بعداً اعلام می‌شود، اضافه کرد: هنرمندان جوان در عرصه سینما با حضور در این گونه جشنواره‌ها توانایی و خلاقیت خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.