مشهد؛

عقد زوج مسلمان آمریکایی در حرم رضوی

مراسم عقد زوج مسلمان آمریکایی در رواق مبارکه درالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، شازیا پیارالی ؛ مسلمان ساکن ایالات متحده آمریکا گفت : آرامش معنوی و وصف‌ناپذیر حریم کبریایی امام رضا (ع) و وجود با برکت این امام همام ، باعث شد تا مراسم عقد خود را در حرم شمس الشموس (ع) برگزار کنیم .
 
وی با اشاره به این که مسلمانان از سراسر دنیا ، حاجات خود را به واسطه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از خداوند طلب می کنند و حاجت روا می شوند ، افزود : با برگزاری مراسم عقدمان در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) می خواهیم شیوه و روش زندگی ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهیم .
 
این مسلمان آمریکایی که در یکی از بیمارستان‌های پنسیلوانیا در ایالات متحده آمریکا به عنوان رادیولوژیست شاغل است ، گفت : زائران غیر ایرانی با عشق و ارادت به امام رضا (ع) و برای زیارت این امام همام ، هزاران کیلومتر را طی می کنند و خوشحالیم توفیق زیارت امام رضا(ع) نیز نصیبمان شده است .
 
شازیا پیارالی افزود : قبل از مراسم عقد ، به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شدیم ، زیرا از امام رضا(ع) روایت شده است که هر کس حضرت معصومه (س) را در قم زیارت کند ، همانند کسی است که من را زیارت کرده است.
 
شرکت در برنامه های فرهنگی حرم رضوی از جمله نماز جماعت ، بهره‌مندی از خدمات دفاتر پاسخگویی به سئوالات شرعی ، از دیگر برنامه های این زوج در حرم امام هشتم (ع) بود.
 
این زوج جوان ناهار دیروز برسفره با برکت حضرت رضا(ع) میهمان شدند و از مدیریت زائران غیرایرانی هدایایی به آنان اهدا شد .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.