شهرکرد؛

خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم در روستای سرتشنیز

پیکر مطهر شهید سرهنگ علی طاهری سرتشنیزی، از شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری، در گلزار شهدای روستای سرتشنیز از توابع شهرستان کیار به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پیکر مطهر شهید سرهنگ علی طاهری سرتشنیزی، پنجمین شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) از استان چهارمحال و بختیاری، در گلزار شهدای روستای سرتشنیز از توابع شهرستان کیار به خاک سپرده شد.

پیکر پاک این شهید والامقام، صبح امروز چهارشنبه 18 فروردین، با شرکت پرشور اقشار مردم شهیدپرور و مسئولان، از میدان 12 محرم تا چهارراه بازار شهرکرد و حرم مطهر حضرات امامزادگان دو معصوم (س) تشییع، و پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، برای خاکسپاری، به زادگاهش روستای سرتشنیز منتقل شد.

مراسم بزرگداشت سومین و هفتمین روز شهادت این شهید گرانقدر نیز از ساعت 15 تا 17 فردا پنج شنبه 19 فروردین در روستای سرتشنیز برگزار می شود.

شهید سرهنگ علی طاهری سرتشنیزی، اهل روستای سرتشنیز از توابع استان چهارمحال و بختیاری بود که در مبارزه با گروههای تکفیری داعش در سوریه، به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار