ساری،

قتل همسر به خاطر خرید

مرد 24 ساله گلوگاهی همسر جوانش را کشت و سناریویی برای فریب پلیس طرح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به دنبال مرگ مشکوک زن جوان گلوگاهی در یازدهم فروردین امسال، این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه قرار گرفت.

در این پرونده مرد 24 ساله‌ای به نام نصیر ، همسر 21 ساله‌اش را به بیمارستان منتقل کرده بود که پزشکان پس از معاینه زن جوان متوجه مرگ او شدند.

نصیر در تحقیقات مقدماتی مدعی شد برای عید دیدنی به خانه عمویش رفته بود و در مسیر برگشت افرادی به آنها حمله ور شده و بعد از کتک زدن ، موتورسیکلت وی را سرقت کردند.

وی ادعا کرده بود همسرش با مشاهده صحنه سرقت، بی‌هوش شد و بر اثر شوک عصبی فوت کرده است.


پس از تحقیقات مقدماتی، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان در بررسی از جسد، آثار کبودی روی گردن زن جوان مشاهده کردند افشای این موضوع و تناقض ‌گویی‌ های نصیر سبب شد ماموران با احتمال قتل زن جوان به بازجویی از مرد 24 ساله ادامه دادند تا اینکه شوهر به قتل همسرش اعتراف کرد.

نصیر در خصوص نحوه قتل همسرش گفت: روز حادثه در مسیر بازگشت به خانه تصمیم گرفتم خرید کنم اما همسرم مخالفت کرد به همین دلیل بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و زمانی که به خودم آمدم، متوجه شدم همسرم را خفه کردم.

قاتل گفت: بعد از اطلاع از مرگ همسرش با صحنه‌ سازی می ‌خواست از مجازات قصاص فرار کند .

سرهنگ احمدرضا رستمی، رئیس پلیس آگاهی مازندران در این باره گفت: متهم به قتل پس از اعتراف به جنایت و بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، قتل ، همسر ، خرید ، مرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.