طباطبایی:کادر فنی تیم ملی به زودی اعلام می شود/کمیته فنی متشکل از نخبگان کاراته کشور است

سرپرست فدراسیون کاراته کشور گفت :بر اساس معیارهای موجود کادر فنی به زودی انتخاب و اعلام می شود .

سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته کشور ،در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب کادر فنی تیم ملی کاراته ، بیان داشت : بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده از جانب کمیته فنی ، کادر فنی تیم ملی کاراته انتخاب و به زودی اعلام می شود .

وی ادامه داد : برای انتخاب کادر فنی تیم ملی ، معیارهایی در نظر گرفته شده است که پس از ارزیابی توسط کمیته فنی ، افرادی بر اساس معیارها انتخاب خواهند شد و پس از تحویل برنامه های آنها و بررسی برنامه های منتخبین ، رای کمیته فنی اعلام می شود .

طباطبایی درباره زمان اعلام کادر فنی تصریح کرد : کادر فنی به زودی و پیش از آغاز رقابت های انتخابی تیم ملی انتخاب و اعلام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب کادر فنی تیم ملی قبل از انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ، صحیح است ، اظهار داشت : این مسیله در جلسه کمیته فنی مطرح شد و با توجه به شرایط و زمان موجود و بررسی جمیع جهات به این نتیجه رسیدیم که کادر فنی انتخاب شود چرا که برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ، زمان می برد و به طور حتم از دست دادن زمان در این برهه عاقلانه نیست چرا که در خوشبینانه ترین حالت پروسه انتخاب کادر فنی و تشکیل تیم ملی 2 ، 3 ماه زمان می برد و دیگر مربیان تیم ملی زمانی برای اراءه برنامه های خود نخواهند داشت .

وی افزود : لذا در جلسه روز گذشته تمام جوانب مطرح شد و اعضاء کمیته فنی با تمام آراء به این نقطه رسیدند که هرچه زودتر کادر فنی تیم ملی انتخاب شود .

کمیته فنی از نخبگان کاراته کشور هستند
طباطبایی تصریح کرد : بهرحال کمیته فتی متشکل از نخبگان کاراته کشور هستند و همه به اتفاق رای به این موضوع دادند تا ان شااله تیم ملی کاراته به زودی تشکیل شود و بتواند باز هم برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند .


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار