اصفهان؛

صرفه جويي در شركت پالايش نفت اصفهان

شركت پالايش نفت اصفهان با توليد 422 قطعه در سال گذشته 51 ميليارد ريال صرفه جويي داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئيس تداركات وخدمات شركت پالايش نفت اصفهان اظهار داشت:تعداد اقلام ساخته شده در اين شركت نسبت به سال 93 حدود 10 درصد افزايش داشته است.

مسعود متولي گفت:در سال گذشته موفق به ساخت تعداد زيادي از انواع قطعات يدكي دستگاه هاي پالايشي شده ايم كه اين نشان از تخصصِ و همت صنعتگران ايراني توانمند و پر تلاش دارد.

وي افزود: سال 94 ساخت قطعات يدكي با استفاده از توانمنديهاي سازندگان داخل كشور 21ميليارد ريال هزينه داشت،اين در حالي است كه اگر ميخواستيم نياز خود را از خارج كشور تامين کنیم نیاز به هزینه 72 ميليارد ريالی داشتیم.

رئيس تداركات وخدمات شركت پالايش نفت اصفهان تصریح کرد:اين واحد از سال 80 تاكنون در زمينه تامين قطعات دستگاه هاي پالايشي و به ويژه ماشين آلات دوّار از قبيل توربين، پمپ، كمپرسور و چرخ دنده فعاليت داشته است.

رئيس تداركات وخدمات شركت پالايش نفت اصفهان تصریح کرد:كارشناسان واحد تحقيق و ساخت كالای این شرکت،از طريق رايانه و با استفاده از نرم افزارهاي مختلف نقشه ساخت را تهيه مي كنند و همچنين جنس و ميزان سختي تعيين شده را در نقشه ها منظور مي كنند و پس از آن، از طريق استعلام به منابع توانمند سازنده داخل كشور و استان اصفهان ارجاع ميشود و در نهايت، ساخت قطعات انجام مي شود.





انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار