پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا:

تراکتورسازان در پی تثبیت جایگاه خود در صدر جدول

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ساعت 19:15 در ورزشگاه یادگار امام این شهر پذیرای حریف ازبک خود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نومان خاسانوف سرمربی پاختاکور امیدوار است شاگردانش همچون بازی رفت در بازی امروز در برابر تیم نخست شهر تبریز به پیروزی دست یابند. 

پاختاکوری ها که بازی رفت را با تک گل ایگور سرگیف به نفع خود به پایان رساندند، نخستین شکست تیم تبریزی را رقم زدند. 

نماینده ایران با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. الهلال عربستان نیز با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم و پاختاکور ازبکستان با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد. تیم الجزیره هم تنها با 1 امتیاز در قعر جدول رده بندی دست و پا می زند. 

خاسانوف اعلام کرد: بازی دشواری را در پیش داریم، اما تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد در بازی امروز به کار می گیریم. دیدار نخست ما با تیم تراکتورسازی دشوار بود، اما اکنون آنها را بهتر و بیشتر می شناسیم. آنها نشان دادند که چقدر خوب هستند. اگرچه تیم ما کمی خوش شانس بود، اما توانستیم توانایی های خود را نشان دهیم و هر سه امتیاز را از آن خود کنیم. 

تیم تبریزی در حالی پا به میدان خواهد گذاشت که حضور سروش رفیعی در هاله ای از ابهام است.  
سرمربی پیشین تیم ملی ایران گفت: ما فوتبال خوبی را در ازبکستان به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم از شانس های بسیاری برخوردار بودیم، اما در پایان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کردیم. پاختاکور تیمی فیزیکی است. چنان چه امروز به پیروزی برسیم، در جایگاهی قرار می گیریم که شانس صعود را به 60% می رساند. 

نتایج تیم ما در طول نیم فصل دوم لیگ برتر نشان می دهد که تیمی با کیفیت هستیم و امیدواریم که هوادارانمان با پشتیبانی از ما موجب افزایش روحیه ما شوند. چنین مسابقاتی حتی می توانند همچون بازی های ملی قلمداد شوند و من امیدوارم که در این دور از رقابت ها هر سه تیم ایرانی به پیروزی هایی دلچسب دست یابند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار