لیگ قهرمانان اروپا؛

نبرد نابرابر قوهای سپید و گرگ ها!

در حساس ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان اروپا تیم وولفسبورگ در ورزشگاه وولفسبورگ آرنا میزبان کهکشانی های مادرید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گرگ ها که نخستین بار است به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان قاره سبز راه یافته اند، میزبان تیمی هستند که رکورد 39 بازی بدون شکست بارسلونا را به باد فراموشی سپرده اند. 

زیزو به شاگردان خود هشدار داده است که تیم وولفسبورگ می تواند دردسر ساز ظاهر شود. 

دیتر هکینگ سرمربی تیم وولفسبورگ اعلام کرد: انگیزه مسئله ای مهم نخواهد بود. ما شانس زیادی برای ارائه عملکردی مناسب در چنین رقابت مهمی داریم. هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که تیم ما به این مرحله راه یابد. اما من معتقدم: "کار ما تازه شروع شده است و ما به دنبال موقعیت هستیم. چنانچه بتوانیم رئال مادرید را شکست دهیم، یکی از مهمترین کارها را انجام داده ایم و این همان کاری است که ما می خواهیم در این بازی انجام دهیم. 

زمانی که رئال مادرید به عنوان حریف ما تعیین شد، بسیار هیجان زده شدیم. ما می خواهیم ثابت کنیم که بی علت نیست که به این مرحله راه یافته ایم. رئال تیمی بسیار بزرگ و پرستاره است که شایستگی کامل کسب عنوان قهرمانی را در این رقابت ها دارد و نیز از بهترین باشگاه های اروپایی به شمار می رود. ما تمام تلاش خود را می کنیم که آنها را شکست دهیم و تنها متوقف کردن ستاره ای مانند رونالدو کافی نیست."

 در طرف مقابل زیدان نیز اعلام کرد: مسابقه ای دشوار را در پیش داریم، اما از آمادگی خوبی برخورداریم. این بازی حکم فینال را برای ما دارد و نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم. 

پیروزی در برابر بارسا را فراموش کرده ایم و در وضعیتی خوب به سر می بریم. تیم ما با تمرکز کافی به میدان  می رود که از نظر من بسیار مهم است. وولفسبورگ شایستگی حضور در این مرحله را دارد. ممکن است در بوندس لیگا دچار مشکلاتی باشند، اما این رقابت کاملا متفاوت است. آنها در حملات سریع عمل می کنند و ما باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم. بیش از هر چیز از شاگردانم می خواهم که بر روی نقاط قوت خود تمرکز کنند. اگر تیم ما به خوبی کار کند، می تواند تمام پیروزی ها را از آن خود کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
چه بازی بشه
آخرین اخبار