لیگ قهرمانان اروپا؛

نبرد ثروتمندان در پاریس برنده نداشت/ وولفسبورگ، شاگردان زیدان را غافلگیر کرد

لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو دیدار پیگیری شد و تیم های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی به تساوی رسیدند و وولفسبورگ هم با دو گل رئال را شکست داد.

نبرد ثروتمندان در پاریس برنده نداشت/ وولفسبورگ، شاگردان زیدان را غافلگیر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم های پاری سن ژرمن و منچستر سیتی در فرانسه و ولفسبورگ و رئال مادرید در آلمان در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم های پاری سن ژرمن و منچستر سیتی به تساوی دو بر دو دست یافتند و ولفسبورگ هم با دو گل رئال را شکست داد.

پاری سن ژرمن 2 - منچسترسیتی 2

 
ترکیب پاری سن ژرمن: تراپ - اوریر - سیلوا - لوییز - مکسول - موتا - متوئیدی - ربیو - دیماریا - کاوانی - ابراهیموویچ
 
ترکیب منچسترسیتی: هارت - سانیا - اتامندی - مانگالا - کلیشی - فرناندو - فرناندینیو - ناواس - سیلوا - دی بروین - آگوئرو
  
تیم میزبان این مسابقه یعنی پاری سن ژرمن این بازی را بهتر آغاز کرد و سعی در کنترل بازی داشت. پاری سن ژرمن با سرعت دادن به مسابقه چند موقعیت خطرناک را ایجاد کرد که نتیجه ای نداشت.

حملات پاری سن ژرمن در دقیقه ۱۳ نتیجه داد و داوید لوییز توانست یک پنالتی را بگیرد. اما زلاتان ابراهیموویچ نتوانست از ضربه پنالتی اش استفاده کند و جو هارت دروازه بان منچستر سیتی به زیبایی پنالتی را مهار کرد.

یک دقیقه بعد زلاتان باز هم موقعیت گل داشت اما باز هم هارت او را مغلوب کرد.

پس از خراب شدن پنالتی زلاتان انگیزه زیادی برای جبران داشت و در دقیقه ۲۳ با جو هارت تک به تک شد اما این موقعیت را هم خراب کرد و توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۳۸ کوین دی بروین ، گل اول مسابقه را به ثمر رساند و منچستر سیتی را یک بر صفر از میزبانش پیش انداخت.این گل برخلاف جریان مسابقه و روی اشتباه بازیکنان پاری سن ژرمن که توپ را در میانه میدان لو دادند به ثمر رسید.

اما خوشحالی منچستری ها زیاد دوام نداشت و سه دقیقه بعد زلاتان ابراهیموویچ گل تساوی را به ثمر رساند. این گل روی اشتباه مسلم فرناندینیو مدافع منچستر سیتی و به شکلی عجیب به ثمر رسید.

در نهایت نیمه اول پاری سن ژرمن و منچسترسیتی با سوت میلوراد مازیچ ، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم نیز مثل نیمه اول با حملات پاریسی ها آغاز شد و این تیم سعی در تغییر نتیجه در خانه داشت. منچستر سیتی نیز چشم به ضد حملات دوخته بود و  موقعیت هایی را ایجاد می کرد.

دقیقه ۵۹  پاری سن ژرمن گل دوم را به ثمر رساند. آدرین رابیوت زننده این گل بود. دیماریا ضربه کرنر را فرستاد که با ضربه سر کاوانی همراه شد. هارت ضربه کاوانی را مهار کرد اما توپ جلوی پای رابیوت افتاد و او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

پس از این گل زلاتان می توانست بار دیگر دروازه حریف را باز کند اما ضربه سر خطرناک او به تیر دروازه منچستر برخورد کرد.

حملاتی که خطرناک نبودند و پس از چند دقیقه متوقف شد و بازی به تعادل کشیده شد.

درنهایت این مسابقه جذاب با تساوی دو بر دو به پایان رسید و کار پاری سن ژرمن برای بازی برگشت در منچستر بسیار سخت شد، بلان در آن مسابقه، داوید لوییز و متوئیدی را به دلیل سه اخطاره شدن در اختیار نخواهد داشت.

گل های پاری سن ژرمن : ابراهیموویچ و رابیوت

گل های منچستر سیتی : دی بروین و فرناندینیو




زئال مادرید 0 - وولفسبورگ 2


ترکیب وولفسبورگ: بنالیو، ویرینیا، نالدو، دانته، رودریگز، لوئیس گوستاوو، گیلاووگی، هنریکه، آرنولد، ‏دراکسلر، شورله

ترکیب رئال مادرید: ناواس، دانیلو، په په، راموس، مارسلو، کروس، کاسمیرو، مودریچ، گرت بیل، بنزما، رونالدو

دیدار تیم های وولفسبورگ و رئال مادرید را تیم مهمان بهتر آغاز کرد و حتی توسط رونالدو به گل هم رسیدند اما داور گل را مردود اعلام کرد. 

در دقیقه ۱۸، رافائل واران مدافع رئال مادرید پنالتی داد و ریکاردو رودریگز توانست دروازه رئال را باز کند.

با این گل رکورد گل نخوردن های کیلور ناواس شکسته شد.

دقیقه ۲۵ ولفسبورگ گل دوم را هم وارد دروازه رئال کرد. ماکسیمیلیان آرنولد این گل را به ثمر رساند تا رئالی هم را با بازی خوبشان در شوک فرو برند.

شورله می توانست دقیقه ۲۸ بار دیگر دروازه ناواس را باز کند اما این بار ناواس موفق بود.

بعد از خوردن دو گل رئال سعی در نزدیک شدن به دروازه ولفسبورگ داشت اما دفاع خوب تیم آلمانی مانع این شد تا نیمه اول با برتری تیم آلمانی خاتمه یابد.

شاگردان زیدان نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و به دنبال برگشت به مسابقه بودند اما ولفسبورگ با ستارگانی مثل دراکسلر در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد.

رئال در آغاز نیمه دوم اگرچه توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت اما توان ایجاد موقعیت خطرناک را نداشت.

هر چه از زمان بازی سپری می شد فشار رئال هم افزایش یافت اما همچنان ستاره های رئال در گلزنی نا موفق بودند و ولفسبورگ هم با ضد حملات خطرناک ، کار را برای آنها سخت می کرد.

این مسابقه در نهایت با پیروزی دو بر صفر ولفسبورگ خاتمه یافت و رئال پس از پیروزی در الکلاسیکو در برابر این تیم که قرعه سختی هم برای آنها به شمار نمی رفت، در بازی اول شکست خورد.

شاگردان زیدان در این مسابقه اصلا عملکرد خوبی را نداشتند و با شکست در این مسابقه ، کار سختی را در مسابقه برگشت در سانتیاگو برنابئو خواهند داشت.

گل ها : رودریگز - آرنولد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این سایت بسیار به دردمردم می خوردباتشکر
آخرین اخبار