کلینتون: می‌توانم سندرز را پشت سر بگذارم

"هیلاری کلینتون" درباره پیشتازی چشمگیر نسبت به "برنی سندرز" ابراز اطمینان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره پیشتازی چشمگیر خود نسبت به "برنی سندرز" ابراز اطمینان کرد.

هیلاری کلینتون در گفتگوی زنده با شبکه تلویزیونی سی ان ان به پرسش های مربوط به رقابت های انتخابات درون حزبی دموکرات ها برای تصدی نامزدی این حزب در مرحله نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، پاسخ داد.

مجری گفت: اکثر معیارها و سنجش ها نشان می دهد که حرکت  "برنی سندرز،" دیگر نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شتاب گرفته و شبیه به "باراک اوباما" در رقابت با "هیلاری کلینتون" در مرحله مقدماتی انتخابات دمکرات ها در سال 2008 شده است. آیا واقعا اینکه از وی خواسته شود از انتخابات کنار برود واقعا منصفانه است؟

هیلاری کلینتون گفت: من از وی نمی خواهم که کناره گیری کند، ستاد انتخاباتی من هم از وی نمی خواهد که کناره گیری کند؛ اما اگر به سال 2008 نگاه کنید می بینید که من پیروزی های بزرگی در بهار داشتم، من در نیویورک و پنسیلوانیا پیروز شده بودم و ما واقعا پیروزی های خوبی داشتیم ، من رای مردمی بیشتری داشتم؛ اما رای هیئت ها اهمیت بیشتری داشت.  اکنون هم باید به واقعیت ها نگاه کرد. من در بخش رای مردمی بسیار پیشتاز هستم، من همچنین در بخش رای هیئت ها نیز بسیار جلو هستم. ما همچنان رقابت خواهیم کرد.  
وی افزود:مهمترین هدف این روند انتخابات مقدماتی، این است که فردی به عنوان نامزد دموکرات ها معرفی شود که بتواند جمهوری خواهان را  در مرحله نهایی انتخابات شکست  بدهد. من و برنی سندرز اهداف مشترک زیادی داریم؛ اما جمهوری خواهان به شدت مخالف ما هستند. امیدوارم که در نهایت اگر من بتوانم نامزد دموکرات ها باشم، سناتور برنی سندرز و حامیان وی در انتخابات نوامبر(نهایی) به ستاد انتخاباتی من ملحق شوند، همانطور که من و حامیان من در سال 2008 این کار را کردیم و به ستاد انتخاباتی اوباما پیوستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار