رئیس شورای عالی استان‌ها:

پروژه‌ها را عملیاتی کنیم تا مشکلات اقتصادی حل شود

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل حرف‌ها نباید در حد شعار باقی بمانند بلکه باید برنامه‌ها و پروژه‌ها را عملیاتی کنم تا مشکلات و مسائل اقتصادی کشور حل شود.

با عملیاتی کردن پروژه‌ها و برنامه‌ها مشکلات اقتصادی را حل کنیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها در بیست و ششمین اجلاس عمومی شورایاری استان‌ها که امروز (پنجشنبه)در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد با بیان این‌که باید سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان یک راهبرد و برنامه یک ساله مد نظر قرارگیرد، اظهار داشت: انتظار می‌رود اقدام و عمل در سال اقتصاد مقاومتی به  درستی محقق شود.

وی با تاکید بر این‌که سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رهگشای مشکلات جامعه است، افزود: امیدواریم اقدام و عمل در سال 95 یک برنامه زیبنده برای جمهوری اسلامی باشد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر این‌که امسال باید در مسیر اقتصاد مقاومتی و اقدام و  عمل گام‌های اساسی برداریم، تصریح کرد: اقدام و عمل نباید در حد شعار باقی بماند و باید برنامه‌ها و پروژه‌ها را عملیاتی کنیم تا بتوانیم مسائل و مشکلات اقتصادی که امروزه با آن مواجه هستیم را حل کنیم.

چمران افزود: امیدوارم در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل شرایط مطلوبی نیز در بحث معیشت مردم و خارج شدن آن ها از تنگناها و فشارها فراهم شود همچنین سال 95 سال خوبی در بحث کشاورزی و صنعت باشد. 
رئیس شورای عالی استان‌ها از تلاش پلیس راهور نیروی انتظامی ، هلال احمر و سایر دستگاه‌های دیگر کشور که در ایام عید در راستای آسایش مردم گام برداشتند تقدیر و تشکر کرد، وگفت: جای خوشحالی است که از نظر بنده در ایام عید آمار بازدیدکنندگان خانم نسبت به آقایان از مناطق جنگی بالاتر بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار