شیراز؛

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت

معاون اجتماعی استان فارس گفت: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی اظهار كرد: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند.  
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را، راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان دانست و گفت: ناجا با تقدیم هزاران شهید در عرصه نظم و  امنیت،‌ تلاش می كند امنیت، آرامش و آسایش شهروندان را فراهم كند.
استواری با بیان اینكه شهادت عالی ترین و والا ترین کرامتی است که نصیب بندگان خالص خداوند می شود، افزود: آدمی از رهگذر شهادت، ‌رتبه ای بالا و مقامی شایسته پیدا كرده و مورد نوازش و رحمت بی منتهای الهی قرار خواهد گرفت.
وی گفت: شهادت نشانه كرامت، بزرگواری، مجد و شرف آدمی و منشاء سرافرازی انسان در دنیا و آخرت است و دریچه وصال محبوب و نزدیک ترین راه برای برای ملاقات با خداوند بزرگ است.
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس اظهار كرد: شهادت نه تنها برای کسانی که توفیق آن را می یابند رستگاری بزرگ محسوب می شود،‌ بلکه در بعد اجتماعی آن باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش های دینی می شود.
استواری خاطرنشان كرد: اگر فداکاری و ایثار گری شهدا نبود اسلام زنده نمی ماند و امنیت و سلامت جامعه به خطر می افتاد بنابراین بر همه واجب است از آرمان و خون شهدا پاسداری کرده و یاد و نام آنان را همواره در خاطره ها زنده نگه دارند.
وی ادامه داد: از دیگر آثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور در مقابل بیگانگان، خدا محوری در مقابل خود محوری، توجه به آخرت و بی اعتنایی به دنیا،‌ سازش ناپذیری در مقابل دشمنان خدا، حرکت در مسیر کمال، اصلاح و سازندگی جامعه است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: توجه ، فرهنگ ، ایثار ، شهادت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار