ضربه ای دیگر بر پیکر شاگردان عرفان؛

سجاد استکی از همراهی تیم ملی هندبال بازماند

گلزن اول تیم ملی هندبال کشورمان با کارشکنی قطری ها از همراهی تیم ملی در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 بازماند.

سجاد استکی لژیونر تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص عدم حضورش در مسابقات انتخابی المپیک به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به این که با تیم الغرافه قطر قرارداد چند ماهه امضا کرده ام و از این قرارداد 2 تا 3 ماهی زمان باقی مانده، اگر بخواهم برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ریو به سوئد سفر کنم، دیگر نمی توانم برای حضور در تیم هندبال الغرافه به قطر بازگردم.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که بین ایران و کشورهای عربی پیش آمده، قطری ها برای سفر من به سوئد کارشکنی کرده و اجازه ندادند تیم ملی هندبال ایران را همراهی کنم.
 
بهترین گلزن تیم ملی هندبال کشورمان درباره این که آیا فدراسیون اقدامی برای حل مشکلش انجام داده یا خیر، اظهار داشت: بله مسئولان فدراسیون هندبال ایران اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند اما متاسفانه تلاش های آن ها بی ثمر ماند.
 
استکی در ادامه خاطر نشان کرد: علاقه زیادی برای همراهی ملی پوشان در رقابت های انتخابی المپیک داشتم اما با شرایط پیش آمده این امر میسر نشد، هر چند دلم با ملی پوشان است و امیدوارم با وجود سختی های فراوان دیدار با 3 مدعی اروپایی، در مقابل آن ها بازی آبرومندانه ای ارائه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار