نیام:

اصفهان فعال ترین استان در پینت بال بانوان است

رییس پینت بال بانوان کشور گفت: استان اصفهان بیشترین حضور را در مسابقات پینت بال کشور داشته است و در زمینه بانوان بسیار فعال است.

لیلا نیام در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: پینت بال بانوان درسطح کشور توسعه بسیار خوبی در چند سال اخیر داشته است و بانوان نیز از آن اسقبال کرده اند و در آخرین مسابقات جهانی که برای اولین بار شرکت کردند به رتبه قابل توجهی دست یافتند که نشان دهنده وجود استعداد پینت بال در ایران است.
 
وی افزود: مسابقات داخلی متعدد پینت بال در کشور برگزار می شود استقبال خوبی هم صورت می گیرد اما متاسفانه مشکل عمده پینت بال بانوان، نداشتن انسجام و همبستگی برای شرکت در مسابقات داخلی است.
 
نیام افزود: استان تهران بیشترین باشگاه پینت بال را در کشور دارد اما زمان برگزاری مسابقات کمترین شرکت کننده در مسابقات حضور دارد.

رییس پینت بال بانوان گفت: از باشگاه های تهرانی انتظار می رود با وجود تعداد زیاد نیروی انسانی با بیشترین ورزشکار شرکت کند اما متاسفانه اینگونه نیست و بیشتر باشگاه ها به صورت تفریحی در مسابقات شرکت می کنند.
 
نیام افزود: از بین استان های شرکت کننده در رقابت های داخلی، استان اصفهان قوی ترین تیم است و حضور فعالی در مسابقات دارد.

وی ادامه داد: برای توسعه پینت بال بانوان باید برنامه ریزی اساسی شود و در پیشبرد اهداف باشگاه ها باید بیشترین همکاری را با کمیته داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار