مازندران؛

ترافیک عادی و روان در محورهای مازندران

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محور کندوان عصر امروز جمعه 20 فروردین‌ماه امسال یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر محمدنژاد گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است و از نظر جوی نیز مشکل خاصی وجود ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود، بیان کرد: تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 20 فروردین‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 روز جمعه 20 فروردین‌ماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلی کماکان در محور هراز ممنوع است، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه 20 فروردین‌ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
 
وی تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه 20 فروردین‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.