رقابت 270 نفر برای استخدام در صندوق رفاه دانشجویی

رییس صندوق رفاه دانشجویی از ثبت نام 270 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی صندوق رفاه خبر داد.

زدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزئیات آزمون استخدامی صندوق رفاه گفت: به دلیل اینکه نمی خواهیم به بروکراسی اداری وارد شویم برگزاری آزمون استخدامی را به سازمان سنجش کشور واگذار کردیم. صندوق رفاه در بحث منابع انسانی احتیاج به نیروی متخصص داشت که بر اساس نیاز ها از هیئت امنا مصوبه ای را گرفتیم که 7 نیرو احتیاج داریم.

وی ادامه داد: برای انتخاب این 7 همکار، سازمان سنجش افرادی که متقاضی کار در صندوق رفاه بودند را ثبت نام کرده و برای آنها آزمون برگزار می کند.

یزدان مهر اعلام کرد: طبق آخرین آمار 270 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند که بعد از برگزاری آزمون و بررسی صلاحیت های عمومی و تخصصی نتایج از طریق سازمان سنجش اعلام می شود و افراد برگزیده جذب صندوق رفاه دانشجویی خواهند شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در رابطه با تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سال 95 این صندوق تصریح کرد: آزمون مذکور صبح روز جمعه 27 فروردین در تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته می شود.

وی یادآورد شد: کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه 25 فروردین بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار