یزد؛

تحقق شعار سال نیازمند عزم و اراده جدی تمام اقشار مختلف جامعه

نخستین جلسه شورای معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سال ۹۵ در دفتر حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسینی کوهستانی در این جلسه با اشاره به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » گفت: سخنان معظم له در ابتدای سال و در بین زائرین و مجاورین حرم رضوی در خصوص تبیین شعار سال بسیار مبسوط و روشنگر بود که راه را برای ملت ایران در شرایط حساس فعلی تبیین کرد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزم و اراده جدی تمام اقشار مختلف جامعه است تصریح کرد: در این بین نقش نخبگان و به‌ویژه مسئولان بسیار حساس است.

وی بر لزوم تبیین صحیح و دقیق شعار سال برای آحاد جامعه تاکید کرد و افزود: هنوز مشاهده می‌شود که برخی این موضوع را نپذیرفته اند و یا ضرورت آن را درک نکرده اند لذا باید در این راستا ابتدا موضوع اقتصاد مقاومتی را برای مردم تبیین کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: برگزاری کارگاه های هم اندیشی و دوره های آموزشی از جمله اقدامات موثر در این زمینه است که انشالله در سال جاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به آن اهتمام جدی خواهد داشت.

حسینی کوهستانی با اشاره به خطیر بودن نقش همه مردم به‌ویژه نخبگان در تحقق شعار سال گفت: مبلغین و مبلغات باید در این حوزه تبلیغ کنند و هم خود به آن پایبند باشند.

در ادامه جلسه در خصوص قرارداد انتفاع خانه قرآنی محمد آباد و اکرم آیاد شهرستان یزد، زیر زمین مسکونی کوچه شهید زحمتکش یزد،ساختمان مسکونی و تجاری خیابان انقلاب یزد، اجاره یا قرارداد انتفاع ساختمان اداری سابق شهرستان اردکان، طبقه همکف مرکز قرآنی شهید باهنر یزد بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: استان یزد ، تحقق شعار ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار