می‌دانستم فینالیست می‌شویم

جمشیدی: حضورم در پست 4 به سود نفت شد

بازیکن پست 3 تیم بسکتبال پالایش نفت معتقد است حضورش در پست 4 مقابل شیمیدر توفیقی اجباری بود.

محمد جمشیدی به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خدا را شکر می‌کنم که ماه‌ها زحمات‌مان به هدر نرفت و با حضور در فینال سوپرلیگ، جواب محبت تماشاگران و هواداران خونگرم آبادانی را دادیم. آن‌‌ها همیشه ما را حمایت کردند و خوشحالم که با این برد، جواب محبت‌هایشان را دادیم. می‌دانستم فینالیست می‌شویم. 

بازیکن ملی‌پوش پست 3 پالایش نفت درباره حضورش به عنوان فوروارد قدرتی در دیدار دیروز مقابل شیمیدر، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت بازی به گونه‌ای شد که محمد حسن‌زاده و میلان پوپویچ، دو بازیکن خوب و تاثیرگذار ما اواخر بازی پنج خطایی شدند و از بازی بیرون رفتند. در این شرایط با دستور کادر فنی جای حسن‌زاده را در پست 4 گرفتم و اتفاقاً این موضوع به سود تیم ما شد و در بازی پیرامونی عملکرد موفقی داشتیم. فکر می‌کنم حضور موفقی در این پست داشتم. 

جمشیدی درباره مرحله فینال سوپرلیگ و بازی مقابل پتروشیمی بندرامام توضیح داد: درست است که مسیر سختی را برای صعود به فینال پشت‌سر گذاشتیم اما در دیدارهای فینال هم با همه توان بازی می‌کنم و مطمئنم بازی‌های ما با پتروشیمی بندرامام هم مثل این بازی تماشایی و حساس از آب در می‌آید. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار