اهواز؛

گوشه هایی از خطبه های نماز جمعه اهواز

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: پيشرفت صنعت موشكي كشور به دست جوانان اين مرز و بوم استو صنعت موشكي ايران تنها براي دفاع از كشور می باشد و براي هيچ كشوري تهديد به حساب نمي آيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آيت الله سيد محمد علي موسوي جزايري در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه اهواز در مصلاي امام خميني (ره) بیان کرد: موشك هاي بالستيك توان دفاعي ما را نشان مي دهد اما در قطعنامه اي كه عليه ما صادر شده است اين موشك ها را يك تهديد براي حمل كلاهك هسته اي فرض كرده اند در حالي كه اين موشك ها به هيچ عنوان ربطي به كلاهك هسته اي ندارد.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنراني اخير خود در جمع مداحان اهل بيت(ع) فرمودند كه دنياي امروز هم دنياي موشك و هم دنياي مذاكره است، يعني ما بايد قدرتمند شده تا توان دفاعي خود را بالا ببريم تا بتوانيم وارد مذاكره شويم چرا كه كشورهاي غربي فرصت طلب بوده و اهل منطق نيستند.

آيت الله موسوي جزايري خاطرنشان کرد: استفاده ايران از موشك هاي بالستيك و قدرت نمايي كشور ما، به هيچ عنوان براي تجاوز به كشوري ديگر نيست بلكه تنها براي دفاع است.

نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز به فرمايش هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي مبني بر اجرايي كردن اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را نيز به نام اقتصاد مقاومتي نامگذاري كردند، اما در بياناتشان بر اقدام و عمل تاكيد داشتند به همين جهت ديگر بايد شعار را كنار گذاشته و دولت و ملت در كنارهم به اجرايي كردن اقتصاد مقاومتي بپردازند.

وي به اجرايي كردن اقتصاد مقاومتي و توجه به تامين امنيت غذايي در كشور تاکید نمود و بیان کرد: اقتصاد مقاومتي عدم وابستگي به خارج ،دستيابي به نيازهاي خود از طريق نيروهاي داخلي و توانمندي هاي بومي و خارج شدن از ركود است اما اجرايي كردن آن شاخص هايي دارد كه بايد به بهترين شكل اجرايي شود.

وي افزود: براي تامين غذايي كشور بايد به سراغ روستاها و جوانان برويم كه با وجود داشتن آب و زمين حاصلخيز همچنان بيكار هستند.

نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز ادامه داد: امنيت غذايي كشور در دستان عشاير غيور و روستاهاي كشور بخصوص خوزستان است كه بايد با آموزش و حمايت از آن ها در راستاي اجراي هرچه بهتر اقتصاد مقاومتي تلاش مضاعف كنيم.

وي بيان داشت: در مناطق روستايي با پرورش آبزيان، محصولات مختلف زراعي و باغي و لبنياتي مي توان هم اشتغال براي جوانان ايجاد كرد و هم نياز كشور را تامين نمود.

آيت الله موسوي جزايري گفت: براي دستيابي به اين اهداف مهم حمايت مومنان خير و مسئولان دولتي نياز است و ما نيز بر دستان آن هايي كه به فرمان رهبر معظم انقلاب در جهت اجراي اقتصاد مقاومتي تلاش مي كنند بوسه مي زنيم و از هيچ حمايتي از آنان دريغ نخواهيم كرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان قطع همكاري ايران با آمريكا در سال 1359، شهادت سيدمرتضي آويني هنرمند و مجاهد دوران دفاع مقدس و روز دستيابي ايران به فناوري هسته اي را از مناسبت هايي عنوان کرد كه هريك به نوبه خود دستاوردهاي بزرگي را براي نظام اسلامي به دنبال داشت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.