دعوت مدیر عامل آبی ها از هواداران برای رویارویی با سپاهان/افشار زاده امروز در تمرین آبی ها+مصاحبه

افشار زاده ضمن دعوت از هواداران برای بازی مقابل سپاهان از حضور در تمرین عصر امروز استقلال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در نظر دارد در محل اردوی آبی پوشان حضور پیدا كند تا دقایقی را با آنها به گفتگو بپردازد و به نوعی در این دیدارهای پایانی و حساس به آبی ها روحیه دهد.  
 
بهرام افشارزاده در این خصوص گفت: به طور حتم با توجه به دیدارهای حساس پیش رو در نظر دارم عصر امروز در جلسه تمرینی آبی پوشان حاضر شوم تا با كادر فنی و بازیكنان صحبت کنم به آنها آرامش دهم.
 
بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت اما كادر فنی و بازیكنان از انگیزه بالایی برای برتری در این بازی برخوردار هستند و امیدوارم ٣ امتیاز این دیدار از آن تیم ما شود.  
 
وی درباره دیدار دربی اظهار کرد: تمام فکر و ذکر بازیکنان این است که 3 امتیاز این بازی را كسب و قهرمانی را از آن خود كنند و با توجه به شناختی كه از اعضای تیمم دارم آنها هر كاری را انجام می دهند تا امتیازات لازم را بدست آورند، از هواداران عزیز آبی پوش می خواهم كه برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه بیایند و آبی پوشان را حمایت کنند.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان كرد: تمام هدفم این خواهد بود كه برای باشگاه استقلال و هوادارانش اقدامات لازم را انجام دهم و نگذارم باشگاه بزرگی همچون استقلال كه قدمت طولانی هم دارد با مشكل مواجه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار