بعید می دانم «سوادیکا» در دوره فعلی به نتیجه برسد

متاسفانه پروژه «سوادیکا» خوابیده است، وضعیتش مشخص نیست و بعید می‌دانم در دوره فعلی به نتیجه برسد.

جمال شورجه کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «سوادیکا» گفت: متاسفانه پروژه خوابیده است، وضعیتش مشخص نیست و بعید می‌دانم در دوره فعلی به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: مسئولین سینمایی برای راه‌اندازی دوباره «سوادیکا» باید یک اهتمام ویژه‌ای داشته باشند؛ چرا که همه چیز آماده است و تنها مشکل فیلم مسائل مالی است که با تامین بودجه این مشکل رفع می‌شود و می‌توانیم وارد پروسه تولید فیلم شویم.

وی افزود: با این سن و سال نمی‌توانم مکرر به دنبال اتاق مسئولین باشم که بخواهند کار ما را راه بیاندازند و دیگر خیلی پیگیری نمی‌کنم؛ چرا که سال‌هاست در این‌باره صحبت شده و دوستانی هم که در بودجه‌های فرهنگی ذی نقش هستند، اگر تمایل به همکاری داشته باشند باید خودشان پیشقدم شوند.

کارگردان «سی و سه روز» در بخش پایانی صحبت‌هایش در خصوص وضعیت سینما در سال جاری عنوان کرد: علی الظاهر امسال سینما در گیشه شروع خوبی داشته است ولی به لحاظ معنوی خدا می‌داند؛ شاید این فروش به لحاظ اقتصادی پاسخگو باشد اما همچنان از نظر مباحث دینی و اعتقادی در سینما مشکل داریم و فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر گذشته حضور داشتند، به لحاظ محتوا و پیام خیلی امیدوارکننده نبودند.

گفتنی است؛ جمال شورجه کارگردانی فیلم‌های همچون «سی و سه روز»، «باشگاه سری»، «وعده دیدار»، «حماسه مجنون» و «روزنه» را در کارنامه کاری خود دارد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار