شکاری در جمع روباه ها؛

پیشنهاد لستر به ذوب آهن رسید/نشست آذری و مدیر برنامه های شکاری

دعوت نامه باشگاه لسترسیتی به طور رسمی به باشگاه ذوب آهن رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از اعلام درخواست باشگاه لسترسیتی درباره جذب رضا شکاری ، هافبک جوان سبزپوشان اصفهانی ، مسئولان این تیم ، درخواست جذب شکاری توسط باشگاه لسترسیتی را تکذیب کردند و حال خبر می رسد که باشگاه لسترسیتی به طور رسمی دعوت نامه خود را برای باشگاه ذوب آهن مبنی بر جذب هافبک جوان این تیم ارسال کرده است.

به نظر می رسد، پیشنهاد روباه ها جدی است اما یحیی گل محمدی به دلیل حضور در 3 جام ، لیگ برتر ، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی خواستار حفظ این بازیکن تا پایان فصل است.


نشست آذری و مدیر برنامه های شکاری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و مدیر برنامه های رضا شکاری با یکدیگر نشستی را برای ماندن و یا رفتن شکاری در ذوب آهن برگزار می کنند.

پس از دعوت نامه رسمی باشگاه لسترسیتی برای بازیکن جوان ذوب آهن قرار است سعید آذری ، مدیرعامل این باشگاه و مدیر برنامه های رضا شکاری با یکدیگر نشستی را برگزار کنند تا درباره آینده فوتبالی در ایران و یا انگلیس با یکدیگر گفتگو کنند.

البته یحیی گل محمدی درباره این موضوع اظهار کرد: در حال حاضر در 3 جام فعالیت می کنیم و نمی توانیم شکاری را از خود جدا کنیم اما درباره رفتن وی از ایران در پایان فصل تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار