مظلومی: نباید فریب سپاهان را خورد/ صدرنشینی ویسی موقتی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان شرایط مناسبی در جدول ندارد، اما ما به این سه امتیاز نیاز مبرم داریم و نباید فریب شرایط سپاهان در جدول را بخوریم.

مظلومی: فریب شرایط سپاهان در جدول را نخورید / صدرنشینی ویسی موقتی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: سپاهان وضعیت خوبی در جدول ندارد هرچند برخی فکر می کنند بازی راحتی در پیش داریم اما اینگونه نیست و  با یک بی‌دقتی دچار مشکل خواهیم شد از بازیکنانم می‌خواهم به جدول نگاه نکنند، چراکه به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داریم و برای حفظ این سه امتیاز تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: از بازیکنانم می‌خواهم تمام حریفان  را جدی گرفته چرا که همه‌ رقبا برابر استقلال با انگیزه بازی می‌کنند نباید فریب شرایط سپاهان در جدول را خورده چرا که غافلگیر می‌شویم.

مظلومی ادامه داد: نقاط ضعف و قوت سپاهان را می‌دانم و در جریان این تیم هستم و مطلع شده‌ام که این تیم اصفهانی چه بازیکنان تأثیر گذاری در اختیار دارد.

سرمربی تیم استقلال تهران درباره‌ی احتمال حضور نیافتن بازیکنان دو کارته تیم مقابل سپاهان پیش از دربی عنوان کرد: هرگز این کار را نخواهم کرد بازیکنانی که دو کارت دارند در دیدار با سپاهان حضور می یابند چرا که به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم و از تمامی موجودی خود در دیدار فردا استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور هوادارن در بازی فردا با توجه به وضعیت جوی تهران گفت: نمی‌دانم با این شرایط جوی هوادارن می‌آیند یا نه اما از هواداران استقلال می‌خواهم به ورزشگاه آمده وتیم خود را مورد حمایت قرار دهند.

مظلومی در ادامه با توجه به برد استقلال خوزستان وصعود به صدر جدول تصریح کرد: ما صدر جدول را به استقلال خوزستان داده‌ایم اما بدانید این صدرنشینی موقتی است و ما فردا صدر جدول را پس می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا به دلیل مشکل اجازه حضور آرش برهانی در بازی را نمی‌دهد بیان کرد: من با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم و چینش ما براساس تمرینات است آرش قبل از بازی با استقلال خوزستان حضور چندانی در تمرینات نداشت و به همین دلیل ترجیح دادم از وی استفاده نکنم، برهانی را به اهواز نبردیم و دلیل عمده آن دوری وی از شرایط  تمرینی بود.

وی با اشاره به درخشش وحید طالب لو در دیدار با استقلال خوزستان و اینکه در این بازی از چه دروازه‌بانی استفاده می‌شود گفت: هنوز معلوم نیست از چه دروازه‌بانی استفاده می‌کنم اما دربازی فردا متوجه خواهیم شد کدام گلر درون دروازه استقلال تهران قرار می‌گیرد.

مظلومی درباره‌ اینکه آیا دیدار با سپاهان را فدای دربی خواهد کرد گفت: درست است 8 بازیکن دو کارته در تیم وجود دارد اما نمی‌توانم کل تیم را بیرون بگذارم اخطار نگرفتن در بازی فردا دست خود بازیکن است و باید مراقب باشند که کارتی دریافت نکنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره مصدومان تیمش بیان کرد: محسن کریمی به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی با استقلال خوزستان چند هفته‌ای تیم را همراهی نمی‌کند، روزبه چشمی دچار پارگی عضلانی شده است و امیدوارم پس از 6 ماه به سلامتی کامل برسد از کادر پزشکی استقلال نیز تشکر می‌کنم که مصدومان را به بازی با استقلال رساند.

وی در پاسخ به سؤال مبنی بر تمدید قراردادش پس از پایان فصل بیان کرد: من در خصوص این فصل صحبت می کنم و  کاری به فصل دیگر ندارم هدف من نتیجه‌گیری دراین فصل است قرارداد دو ساله دارم و نیازی نیست که چه مفادی به این قرارداد اضافه می‌شود.

مظلومی ادامه داد: من در این فصل به هدف خودم رسیدم و خوشحالم با جوان‌گرایی به فینال جام حذفی راه پیدا کردم در لیگ برتر نیز تلاش می‌کنیم به کسب عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم نیازی نیست که برای سال دوم قرارداد امضا کنم چرا که قرارداد من به امضا رسیده است و هیچ شرط و شروطی هم در قرارداد سال دوم من وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره‌ی دوکارته بودن میثم مجیدی بیان کرد: مجیدی دو کارته نیست و از بازی فردا محروم نشده است چرا که در لیگ برتر یک کارت زرد دارد و کارت دوم آن مربوط به جام حذفی است.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و  تماشاگر پسند از دو تیم تهرانی و اصفهانی لیگ باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، صدرنشینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار