فیلمسازان حرفه‌ای نیاز دارند فیلم کوتاه بسازند/ جشنواره «سما» دلسوز فیلمسازان جوان

فیلم کوتاه تعریفی آماتوری ندارد و فیلمسازان حرفه ای هم نیاز دارند فیلم کوتاه بسازند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»؛ بهرام عظیمی که با یک اثر پویانمایی در دومین جشنواره فیلم «سما» حاضر است، با بیان این مطلب درباره حضور خود در این رویداد سینمایی گفت: سال گذشته به عنوان داور بخش پویانمایی نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سما» حضور داشتم و با جشنواره ای هدفمند در راستای موضوعی که تعریف شده بود، مواجه شدم.

وی یادآور شد: فیلم کوتاه تعریف آماتوری ندارد و فیلمسازان حرفه ای هم نیاز دارند به فیلم کوتاه رجوع کنند.

این انیماتور ادامه داد: به نظر من جشنواره فیلم «سما» از آن دسته رویدادهایی است که باری به هر جهت برگزار نمی شود و دست اندرکاران احترام و کمک ویژه ای به فیلمسازان جوان می کنند و دلسوز هستند. 

وی متذکر شد: من انیماتوری شناخته شده در کار خود هستم و به هیچ عنوان برای کسب جایزه در جشنواره حضور پیدا نکردم. بنابراین دوست داشتم با نمایش فیلم «بابا» در جشنواره فیلم کوتاه «سما» به  فیلم های حاضر در بخش پویانمایی این جشنواره عمق بیشتری ببخشم و هدفم کمک به غنی سازی بخش انیمیشن بود.

عظیمی در پایان گفت: از همین رو فکر کردم حضورم در بخش پویانمایی این دوره از جشنواره فیلم کوتاه «سما»، کمک به فیلمسازان جوان در این بخش خواهد بود.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار